Norrsken och avocado

Nu är det dags för helg igen Nyårs afton denna gång, jag hoppas inte på så mycket raketer utan på att att få en skymt av Norrskenet som det faktiskt finns en stor chans att se även runt Stockholm!
 
Så det blir till att speja mot norr och hoppas........
 
Idag när jag åkte hem från jobbet så storhandlade jag det som vi skulle komma att behöva inför Nyår, födelsedag  och den kommande helgen. När jag packade upp kassarna var det bara en avocado?? Jag är helt säker på att jag köpte tre.... Ett mysterium... Men nu är de återfunna, de skurkarna hade gömt sig i bagageutrymmet på min bil! Ville de inte in i huset, det blir ju kallt där ute. 
 
 
 
Under julledigheten har jag läst en rätt underhållande bok av Christina Larsson "Alibi AB" man får sig ett gott skratt och en hel del underhållning.
 
Gillar man inte att läsa så kan man ägna sig åt att färglägga bilder för vuxna, rogivande och kul!
 
 
Gott Nytt År!!! Ha det Bäst!!