Aktiv lördag!

Nu är nyårshelgen över och man börjar så sakteligen återgå till den vanliga lunken, förutom då att man har turen att vara lite ledig några dagar då!
 
Denna snöiga lördag blev det långläsning i sängen med flera koppar kaffe innan vi pallrade oss upp. Efter frukost tog jag min minst sagt smutsiga bil till gör det själv tvätten och satte fart!
 Något som var helt nytt för mig var att det fanns underspolning! En liten vagn som man körde in under magen på bilen och sedan körde igång högtrycken, fantastiskt! Lite dammsugning och puts och lilla pärlan skiner vackert igen. 
 
      
 
 
Nu var det dags för lilla mig att få mig en duvning på gymmet #nJoy, alltid lika kul och inspirerande att komma dit. Ännu bättre känns det efter åt när man har jobbat igenom hela kroppen! 
 
En snabbvisit hos Linn och Axel där jag hämtade biljetterna till "Jersey Boys" tills på fredag, innan det var dags att fara hem och hoppa in i en välförtjänt bastun!
 
Nu ska här mysas i soffan resten av dagen.
Hoppas på mer snö gör jag förståss!!